Wydaj 100 pln i wybierz sobie prezent :)

Wydaj 300 pln a dostaniesz bluzkę GRATIS!!!

TEL: 22 721 01 35

Jak zwrócic towar?

Zakupy przez Internet to nie zawsze łatwa decyzja! Wiemy o tym, bo też robimy zakupy w internecie :) Jeżeli z jakiegoś powodu zmienisz zdanie lub otrzymany produkt nie spełni Twoich oczekiwań, pamiętaj że możesz go do nas odesłać w ciągu 30 dni. 

Nie masz czasu iść na pocztę? Możesz skorzystać z poniższego formularza zwrotu:

 

 



Jak to zrobić? To bardzo proste! 



Przygotuj towar do zwrotu.

Dołącz do produktu dowód zakupu (fakturę) oraz formularz odstąpienia od umowy.


Odeślij przesyłkę na nasz adres:

TORELLE
ul. Mickiewicza 3

05-082 Blizne Jasińskiego

Pamiętaj,że to Ty ponosisz koszt odesłania produktu!

Oczekuj na zwrot pieniędzy.

Mamy na to 7 dni, ale obiecujemy, że postaramy się zrobić to szybciej!

 

To od Ciebie zależy z usług jakiego przewoźnika skorzystasz, ale pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatów lub punktów odbioru!

 

 

To wszystko!




W ciągu 30 dni od daty odbioru towaru przez klienta istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. Odnosi się to jedynie do towaru, który nie był używany, nie jest zniszczony ani uszkodzony, nie nosi śladów użytkowania, jest pozbawiony zapachu (odnosi się to do perfum) i jest czysty.

 Wraz z towarem należy przesłać:

 - oryginalny dowód sprzedaży

 - wypełniony formularz zwrotu:

- w przypadku zwrotu całości lub większości zamówienia prosimy o zwrot pełnowartościowych gratisów, które były dołączone do zamówienia. W przypadku ich braku od zwracanej kwoty zostanie odliczona wartość rynkowa danego gratisu.

 

Zwracany towar wraz z wymienionymi załącznikami należy przesłać na adres:

TORELLE Anna Włodarkiewicz Sp.j.

ul. Mickiewicza 3 

05-082 Blizne Jasińskiego

i opatrzyć dopiskiem ZWROT.

 

W ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki, zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy na podany przez klienta numer konta bankowego. 

Przy odsyłaniu towaru prosimy zwrócić uwagę na jego staranne zapakowanie, gdyż zwrot towaru, który z winy niestarannego zapakowania uległ w transporcie zniszczeniu, może nie zostać przez sprzedawcę uwzględniony.

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW TOWARU PRZESŁANYCH DO NAS: PRZESYŁKĄ POBRANIOWĄ ani PACZKOMATEM.

Prosimy o wysyłanie towarów  przesyłką z potwierdzeniem nadania (list polecony / paczka)

Zwrot uszkodzonego towaru, reklamacje

Wszystkie nasze towary posiadają gwarancję producenta.  Jeśli zaraz  po odbiorze przesyłki ( czyli towar nie został jeszcze użyty ) zauważysz, że towar jest wadliwy - prosimy o możliwe szybki kontakt z nami za pomocą e-maila na adres sklep@torelle.pl. Towar wymienimy na nowy, a jeśli zdarzy się, że dany artykuł nie będzie już dostępny, będziesz mógł otrzymać zwrot pieniędzy lub zakupić inny towar ( wybór należy do Ciebie ).

 Jeśli  ewentualne wady  produktu ujawniły się w trakcie użytkowania również prosimy o zlożenie zawiadomienia o reklamacji poprzez maila. W mailu prosimy o podanie takich danych jak imię, nazwisko, numer zamówienia i opis przedmiotu reklamacji.

Jeśli przy odbiorze przesyłki od kuriera lub listonosza spostrzeżesz mechaniczne uszkodzenia towaru - poproś o sprawdzenie przesyłki  lub spytaj  o możliwość komisyjnego otwarcia przesyłki. Gdy okaże się, że podczas  transporty towar uległ uszkodzeniu, nie odbieraj go. To firma transportowa jest odpowiedzialna za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego trasportu towaru - my przed każdą wysyłką towar bardzo starannie pakujemy w dodatkowe opakowanie, które powinno nie dopuścić do uszkodzenia towaru.

Wymiana towaru

Wymiana towaru na inny kolor, rozmiar a nawet inny produkt jest oczywiście możliwa. Warunkiem jednak jest, by towar był nieużywany, nieuszkodzony i niezniszczony, nie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania, był czysty i  bez zapachu.

 Co musisz zrobić, aby wymienić towar-KROK PO KROKU:

 1. Na naszej stronie torelle.pl złóż  zamówienie na nowe produkty.

WAŻNE: wymagane jest, by w polu "uwagi" wpisać słowo "wymiana" wraz z numerem poprzedniego zamówienia. Jeśli tego nie zrobisz zamówienie zostanie potraktowane nie jako wymiana a całkiem nowe zamówienie.

2. Z naszej strony internetowej torelle.pl pobierz Formularz wymiany towaru, wydrukuj go, wypełnij drukowanymi literami i podaj w nim numer nowego zamówienia.

3. Załącz oryginalny dowód sprzedaży.

Całość z dopiskiem "WYMIANA" odeślij na nasz adres:

Torelle - sklep internetowy 

ul. Mickiewicza 3  

05-082 Blizne Jasińskiego

Przy odsyłaniu towaru prosimy zwrócić uwagę na jego staranne zapakowanie, gdyż zwrot towaru, który z winy niestarannego zapakowania uległ w transporcie zniszczeniu, może nie zostać przez sprzedawcę uwzględniony.

Przy pierwszej wymianie:

Koszty odesłania towaru ponosi Klient, nie będą one przez nas zwracane. Koszt wysyłki nowego/wymienionego  towaru, w kwocie 9,00 pln (Paczkomat) ponosimy natomiast my. Jeśli ponowna dostawa ma zostać dokonana w inny sposób należy dopłacić różnice w kosztach transportu.

Koszty odesłania towaru oraz wysyłki przy kolejnej wymianie pokrywa Klient i zależą one od wybranej formy dostawy.

Towary na wymianę kompletujemy niezwłocznie po złożeniu przez Ciebie nowego zamówienia.

W opisie każdego produktu podany jest obowiązujący standardowy termin realizacji.

Przesyłki jednak nie wyślemy do Ciebie zanim nie otrzymamy od Ciebie zwróconych towarów. Zatem wyślij niezwłocznie do nas zwracany towar!

Gdy powstanie nadpłata podczas wymiany ( zamówiony towar będzie niższej wartości niż towar zwracany ), otrzymasz zwrot pieniędzy na podane przez  Ciebie konto bankowe.Jeśli wybrane przez Ciebie nowe produkty są natomiast droższe od tych, które poprzednio zakupileś, musisz dokonać doplaty w wysokości różnicy w cenie produktów. W tym celu dokonaj wpłaty na nr konto 

73 1750 0012 0000 0000 1244 9321 

Raiffeisen Bank Polska S.A.

i opatrz transakcję dopiskiem DOPŁATA, WYMIANA.

Prosimy o wysyłanie towarów  przesyłką z potwierdzeniem nadania (list polecony / paczka)

Błędy z naszej strony

Przykładamy wielką wagę do poprawnego realizowania Państwa zamówień, jednak zawsze może zdarzyć się sytuacja, w której podczas wysyłki zamówienia popełnimy jakiś błąd. Oczywiście staramy się unikać tego typu sytuacji i za każde niedopatrzenie z naszej strony serdecznie przepraszamy. Satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego ponosimy zawsze wszelkie koszty wynikłe z błędnie zrealizowanego zamówienia (pokrywamy koszty przesyłki do nas błędnie wysłanego towaru oraz koszt ponownego wysłania właściwego już towaru do Ciebie)